Idagkom det efterlängade området Epona. Och det är så himla vackert! allt! Musiken, platserna, grafiken, npc'erna osvosv. Jag tog inga bilder på uppdragen för jag orkade inte, och för jag blev lite halvt arg när man skulle ta sig förbi alla fällor på vägen dit. Man skulle ta en hemlign väg, som var full av fällor, och inte nog med att jag fastnade i fällorna, jag ramlade av stigen flera gånger och fastnade så blev tvungen att ringa för upphämtning =( Men aja, det var värt det! Jag verkligen ÄLSKAR Epona och flyttade dit direkt utan att tveka. Alla nya platser! Bla. fanns det en gammal bunker, den var skitcool, sen så fanns det en förgiftad damm, och ett av mina nya favoritställen: Grytan elr vad det nu hette. Men jag är också helt tagen av Månskärebyn. Den var så sjukt vacker, men ngt av det jag gillar mest är alla nya npc's! De är gjorda på ett helt annat sätt. Mycket mer normala. Ser ut väldigt mycket som oss, bara att de har annorlunda kläder och kroppsform då. Anyway här är lite bilder på allt =D
Grytan
 Sry för den dåliga beskärningen x)
 Här va ett litet awkward ställe där röret sprutade ut ngt grönt i vattnet...?
  En bild där man ser hur grafiken är ordentligt

Kommentera

Publiceras ej